I-landsproblem

Idag har jag ett riktigt I-landsproblem som jag måste försöka att hitta en lösning på.
Jag vet att det kan låta riktigt löjligt men det gör mig så frusterad då jag inte kan använda nåra av mina nerladdade köksbord i Sims 4 längre. Av någon märklig anledning så fastnar tallrikarna på alla så att simmarna inte kan plocka undan dem utan disken samlas på hög och de börjar klaga på att det inte är diskat!
Ibland så förekommer det ju vissa märkliga buggar i spelet och någon sa att jag kanske kommer att behöva ladda ner objekten på nytt fast CC stängs ju alltid av vid de automatiska uppdateringarna& då får man alltid lov till att gå in och aktivera dem på nytt när man ska spela. Så jag vet inte riktigt var det har blivit fel i filsystemet den här gången, för det är ju bara med köksborden det blir så här. Alla andra saker fungerar som de ska och det mesta har jag tagit ner från Thesimsresource så då borde ju sakerna fungera oavsett!
Nej det känns klart märkligt att det blir så hä,men jag ska prova med att repapera så får jag helt enkelt se om problemet kvarstår eller om jag har sådan tur att det försvinner.
Dessutom måste ni få läsa om ett av mina mer aktiva hushåll som jag spelar med.
 
Först förlorade Vincenzo sin första fru Kimberly tragiskt nog då hon frös ihjäl på väg hem från gymmet och lilla Alessandro tappade sin mamma. Sedan så flyttade den lovande konstnären Mackenzie in i grannhuset och man kan nog säga att blixten slog ner för det tog dem inte ens en vecka att bli kära, flytta ihop och gifta sig.Det var verkligen snabba ryck där kan man säga och just nu svävar de verkligen omkring på små rosa fluffiga moln....som får mig att undra när ska de landa ? Vad tror ni om det här ? Jag hoppas att de kan få det att fungera, för Vincenzo förtjänar verkligen att få vara lycklig också behöver ju hans lilla son en mamma, så vi får se hur Mackenzie klarar av sin nya uppgift i livet samtidigt som hon har en spirande karriär men hitills har det varit lite frostigt mellan Mackenize och lille Alex som nog fortfarande är ledsen för att han saknar sin mamma, men jag hoppas ändå att de ska kunna lära känna varandra för Vincenzo är ju så kär att han nära på inte kan hålla tassarna borta då Mackenzie står och målar, men han får väl skylla sig själv om hon får något kreativit infall och smetar ner honom med färg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0