De fina röda

Förutom de där läckert gulbruna kallbloden som ibland kommer ut och visar upp sig på travovalen så måste jag få lov till att erkänna att jag även har en svag punkt för att tycka om fina, röda fuxar
Jag vet faktiskt inte riktigt hur det hela började heller eftersom Dickie som jag berättat om här så många gånger förut faktiskt var någoting så ovanligt som rödskimmel, men jag tror faktiskt ändå det var just lite i spåren efter honom som jag fick upp ögonen för just de nyanserna också råkar jag ju faktiskt vara en rödluva själv så kanske känner jag något slags koppling den vägen med. Hur som helst så märktes det nog av lite när jag kom hem och började gå igenom alla foton på minneskortet efter helgens V5 tävlingar för den häst som jag hade fotat mest var utan tvekan Dans Mysak som jag tyckte såg så , ja just det mysig ut med allt det där hårsvallet som jag tycker att ett kallblod ska ha! Sedan är der alltid roligt att få fotografera hästar, men vissa av dem har verkligen den där extra utstrålningen som gör att de drar blickarna till sig som en magnet  och det är alltid roligt att få chansen till att fota en sådan grann hemmahäst!
Redan när de var ute och värmde inför loppet så fick jag syn på honom mellan de andra ekipagen.
 
Oj som han lyste!
 
Jag tog nog alla chanser jag fick till att fota just honom.
 
Kolla in den där blicken
Här tyckte jag att han såg så busig ut.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0