Hejsan svejsan

 
Hejsan på er alla ni trevliga små bloggläsare som tittat in just hit idag och god morgon på er som klickat er in just hit. till min lilla blogg. Några av er kanske läser här regelbundet medan för vissa andra kanske det är första gången ni kommit in. Oavsett anledning så hejsan på er allihopa. Tänkte försöka ta tag i bloggandet lite mer nu, åtminstone de stunder om jag känner att jag har mer ork så det händer något så ni inte bara får läsa gamla inlägg. För det kan ju bli lite tråkigt i längden även om det finns en hel del intressanta bilder med som ni kan kolla på. Eftersom det var ett tag sedan jag skrev något måste jag ju få passa på att uppdatera er om läget på mitt Sims 4 med. Fastnade faktiskt i spelandet igår hos en av mina familjer nämligen hushållet Willowby. Det består av mamma Maggie, pappa Harry också tonårsflickorna Connie och Peggy. De bor i ett färdigt hus som ska renoveras då de skrapat ihop tillräckligt mycket med kontanter i hushållskassan eller om de får flytta till stan. Pappa Harry jobbar som uppfinnare och mamma Maggie arbetar inom restaurangnäringen. Sedan så är systrarna också lite olika. Båda två har bra betyg i skolan medan den ena gillar konst och den andra tycker mer om naturen och att vara ute och fiska. Man kan kanske säga att de har fått en liten del av mig var och en av dem men det är ju jag som har skapat dessa karaktärer.Sedan blev jag så sugen på att rita med så jag satte mig och började skissa lite. När jag var färdig så hade jag lyckats åstadkomma det här :
Fast riktigt nöjd med den är jag inte ännu så jag ska nog ge den en till vända med att fylla i konturerna ändå också lägga på copic på bakgrunden. Gillar ju verkligen att jobba med dessa pennor som jag helt oväntst fick i julklapp!  Sedan idag så ska jag nog roa mig med lite måsten som att städa skafferiet. Ibland är det ju lite opratiskt att ha det och överskåpet på samma ställe men bor man trångt är det en sak man får ta och samtidigt är det kanske bra för att man just får hålla lite mer koll på sakerna som man stoppar in dit.  Också ska jag tvätta imorgon då det har blivit lite överfullt i korgen men det är alltså sådana där måsten som egentligen inte är så roliga att skriva om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0