Hejsan på er!

Hejsan, hallå på er alla läsare av min blogg. Ja hej på er alla oavsett anledningen bakom att ni tittat in just hit. Är det så att du kanske brukar läsa mina inlägg regelbundet eller så kanske det är första gången du klickat dig in hit. Hoppas att det finns något som ni gillar. Om inte kan ni gå till någon annan sida istället eller stänga ner fönstret och gå ut och njuta av vädret istället.
Fast just nu är det inte mycket till väder att njuta av här idag utan det är mer grådaskigt och regnlikt än fotorundainspirerande. Så jag håller på att städa lite istället för ibland måste det ju helt enkelt bara göras. Annars är jag ingen städfanatiker som tycker om det , nej jag är mer så att jag gör det vid behov och nu hade det gått ett tag sedan jag torkade av de små golven. Hade ändå tänkt torka av mina hyllor där modellhästarna står och därför var det lik bra att ta allt det andra också när jag liks var i farten. Just nu sitter jag och väntar på att golvet i hallen ska torka så jag får flytta in hamstrarnas leksaker igen. Fast först kanske jag måste bjussa er på några bilder på min senast hemkomna modellhäst
Hon heter ..Pocahontas :) och är målad efter en verklig förlaga, Tusen tack igen till bästa Sophie Nordström som ställde upp och förverkligade henne!
Egentligen så var hon ett skäckfärgat halvblod som stod på ridskolan här men jag tycker modellen är för smäcker för det, men jag älskar den så min får vara ett ovanligt skäckfärgat svenskt varmblod. Jo det finns ju faktiskt sådana, se på Machan Loss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0