Hejsan svejsan!

Hejsan på er alla läsare där ute som råkat titta in just hit av en eller annan anledning idag. Är det så att ni kanske brukar läsa min blogg ? eller är det första gången ni hittat hit. Ja oavsett orsak till att ni klickat er in säger jag hej till er alla. Idag skiner solen här och det är egentligen perfekt att sitta ute och måla med promarkers-pennorna om det inte vore så att uteplatsen är tingad av familjen Fiskmås.men det är ju så att de bara har en unge i år så då tycker jag man får vara lite bussig mot dem och låta dem vara ifred. Visst tolererar de att man sitter där om man håller sig på behörigt avstånd men jag menar det varför utmana dem i onödan? Nej det blir istället så att jag får försöka jobba lite på mina andra projekt istället. Dessutom tänkte jag se på lite fotboll också håller jag på att bygga ett intressant hus i Sims 4. Sedan kanske ni är lite nyfikna på hur guldkornen mår för det var ju ett tag sedan de fick vara med här igen men det kan ju vara dags att de får några rader .
Äntligen fått en bild på Timon&Timon. Den till höger var dock lagom road, sniffade bara lite på den märkliga varelsen innan han gick därifrån.  Han tyckte väl att det var en fräck typ som höll ut handen men inte gav honom något ätbart!
Då var Stuart betydligt mer nyfiken och skulle kolla vad det var för något som stod där men han är ju som alltid lite försiktig av sig och måste snusa på allting först för att kolla så det inte är något farligt.
Mest självförtroende har utan tvekan Ariel. Efter en stunds snusande var hon klar och ville attackera honom så då fick matte säga nej och lyfte bort Timon så att han inte skulle få några märken. Fast det är ju så naturligt att hon tror att allt är mat och går att stoppa in i kindpåsarna, det är så hamstrar löser alla värdsliga problem.

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Så fluffig den första är :D

Svar: Ja han är ju som en liten dammtuss, fast lika mjuk att ta i sin bomull så jag tror hans hårlag är satin för helt långhårig är han inte utan han har mer bara släp baktill..men det är bra kamouflage då han kommer kilandes över golvet.
None None

2016-06-26 @ 15:43:30
URL: http://leavanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0