Hejsan

Hade först inte tänkt skriva något inlägg idag eftersom jag ju postade en liten uppdatering igår men nu känner jag ändå att jag blivit tvungen.
Jag blev nästan rörd till tårar idag då jag läste vad Krister Henriksson sagt till nöjesbladet om Johanna. Så himla fint ..bara man tänker det får man en klump i halsen. Hon var ju så en så lysande skådespelerska också gick allt så fel men därför tror jag att det är viktigt att kunna prata med nära&kära om allt med. Efteråt brukar allting lätta men när man står mitt upp i skiten är det ibland lättare att man håller tillbaka .Fast det leder ju sällan till något konstruktivt, bättre då att man är öppen och till de personer som kritiserar någon ni inte känner via nätet säger jag bara en sak: Lägg av eller vill ni bli bemötta på det sättet själva kanske?
Jag tror att allting faktiskt i grunden bottnar i respekt med. För även dfet skrivna ordet har kraften att såra och det gör inte mindre ont för att det bara syns på en skräm. Så tänk er för helt enkelt och försök att fokusera på något annat än ytan.För det som egentligen spelar roll är väl ändå hur personen ÄR inte hur någon ser ut?
Nåja nu var det inte bara det jag hade tänkt skriva idag. Utan jag har äntligen blivit klar med mitt största projekt någonsin.
Länge och väl har det tagit kan man säga men nu är det alltså så färsig som jag orkar få till det just nu.Visst skulle jag kunna hitta ett par förbättringar till som borde göras men eftersom det är så gott som redo så får det bli så att jag säljer det nu. Har ju inte rum för det hemmavid och päronen har tröttnat på att det står och tar upp plats hos dem med. Fast oj så roligt jag har haft det med allt knåpande men vi ska nog inte räkna antalet  grodor som kommit flygandes hur min mun på grund av alla sneda vinklar. Det ser så rakt ut , men ack så fel man kan ha. Sedan är det väl så man ska lära sig saker, genom att själv ge sig i kast med dem. Nu har jag ju provat på att renovera dockhus med och allt spillmaterial kan jag säkert ha användning för sedan med i några mindre projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0