Hallojsan!

Hejsan och god morgon till er alla läsare där ute. Ja hej till alla som av en eller annan anledning tittat in här. Ja både ni som regelbundet läser det jag skriver och till er som råkar titta in här för allra första gången. Ibland på sistone har ni säkert märkt att jag inte skrivit så frekvent som jag gör andra gånger men det beror på mest att jag tycker att jag inte haft något säkerskilt att delge er. Då tar jag hellre en liten paus och återkommer när jag har något att berätta. Det har jag idag. Vaknade tidigare, klev upp och städade åt guldkornen. Killarna har fått varsin stund ute i hallen och Ariel är nöjd med att bara vara ute i buren och pyssla med annat. Normalt brukar hon ju inte ens vara vaken så här dags på morgonkvisten men ibland händer det alltså. Hur som helst så var de alla tre inne i sina hus då jag först hörde något ute i hallen. Tänkte att det lät som Timon men han låg ju och sov. När jag tittade ner ser jag en skugga kila över golvet. Blev faktiskt tvungen att kolla så att båda småttingarna i rummet var instängda och de kan ju inte smita ut eftersom de verkligen är inlåsta och de var båda kvar i sina burar. Jag har ju märkt av skuggan tidigare men idag blev den så himla verklig när den kom runt hörnet på lavoaren. Klart Meeko får ju gärna vara här och hälsa på så länge han inte skrämmer slag på mig eller någon av mina bofasta guldkorn men jag kan ju inte tro annat än att det var han igen som var här och kollade läget. För visst trots dem så tänker jag ju på honom ibland och känner saknad men utan honom hade jag ju aldrig haft de andra guldkornen som jag har nu heller och när det känner mer så kan jag ju gosa med Stuart&stryka lite extra på honom då vi sitter i soffan och myser. Dessutom är det ju en liten tröst att veta att han kanske är här i alla fall och tittar till oss ibland men det lustiga är att han alltid passar på då de andra sover. 
Meeko , mattes lilla guldängel men utan dig hade jag aldrig haft Timon,Stuart och Ariel heller.
Ska man vara med på kort är det bäst att man putsar sig tycker Timon.

Var är Stuart ?
Jo där kikar Stuart Little fram, eller är det ett ovanligt gulligt chips ?
Häromdagen såg jag på Tomb Radier som gick på TV. Hade ju sett den förut men nu slog det mig att om Ariel har en människa som idol förutom matte ja då ligger nog Lara Croft bra till för min lilla tös är precis lika äventyrlig av sig.

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Söta!

2016-01-06 @ 13:44:24
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0