God morgon

Morgon på er alla läsare där ute i mörkret. Ja ibland när man kliver upp tidigt är det fortfarande alldeles svart utanför fönstret. I alla fall nästan med undantag för alla lampor som är tända. Må hända att det känns motigt att kliva upp då men snön lyser ju alltid upp lite till. Temperaturen ligger än så länga på den mer behagliga sidan. Ja det är rena Rivieran om man jämför med den kyla som varit här vissa dagar på sistone. Fast än har det inte blivit någon skidåkning och idag lär det inte heller bli av eftersom jag ska till min syster som fyller år. Hur som helst så rullar det annars på så sakteliga här. Har ju tittat en hel del på film på sistone men nu har det blivit mycket sport på TV ett tag också har jag ritat en del och givetvis spelat Sims. Kunde ju aldrig ana när jag skapade en viss familj att jag skulle bli så här nöjd med dem och det känns kul!
Äntligen börjar familjen McCrofts hus bli klart
Och det har hänt en hel del på tomten med. Visserligen bor de ju vid havet men jag tyckte ändå att de kunde få ha en liten pool som barnen kan få lära sig simma i först och främst. Just nu är Kayla småbarn och Alistair är fortfarande bebis även om de är tvillingar, fast han växer ju också om ett par dagar så då lär de få fullt upp! Funderar på om jag ska låta Lara byta karriär medan barnen är små men jag vet inte, fast de har ju gott och väl tjänat ihop så att hon skulle kunna göra det.För om jag ska vara helt ärlig så är den där barnvakten de har inget vidare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0