Hejsan!

God morgon på er alla ni läsare där ute som klickat er in hit till min lilla blogg. Ja hej på både er som brukar kolla in här för att se om jag skrivit något nytt på sistone och till er andra som tittar in hit för första gången. Jag hoppas som sagt att ni alla ska hitta något som ni gillar och att ni ska vilja kolla in min blogg fler gånger än bara en. Idag skiner solen ute och det ser faktiskt ut att kunna bli en riktigt fin dag men det har varit lite kylslaget minst sagt kan man säga på sistone. ...fast ibland är det töväder med så det blir sådär härligt halt på vissa avsnitt av trottoaren som de glömt att sanda. Jo det gäller att man ser sig för och går försiktigt så här års även om man bor i stan så att man inte drattar på ändalykten och slår sig fördärvad. Sedan har jag inte varit ut med kameran på ett tag men jag läste faktiskt någonstans att systemkamerorna är rätt känsliga för köld och egentligen tålde bara ner till nollgrader så därför har jag blivit mer restriktiv med min nya under vintermånaderna, man får ge sig till tåls helt enkelt men jag har ju en hel del foton i arkivet att njuta av så länge.. Inte heller tycker jag att man behöver mixtra med dem i Photoshop eller något annat bildredigeringprogram eller då de är fina bara som de är i all sin enkelhet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0