Hallojsan!

Hejsan på er alla ni läsare som kikar in hit till min lilla blogg ikväll. Ibland händer det alltså att jag drabbas av en plötslig lust att skriva och dela med mig om en del tankar och funderingar jag har. Gäller det inte mina guldkorn som jag tycker om att prata om så mycket så kan det också handla om helt andra saker. För även om jag umgås mest med mina hamstrar så gör jag ju också en hel del andra saker.Som idag då jag äntligen tog tag i att städa i klädkammaren. Det är så lätt att man liksom bara ställer in saker där och stänger dörren men nu har jag alltså äntligen fått lite ordning på alla lådor, påsar och kartonger som doldes där inne i mörkret och jag hittade en del intressanta prylar helt klart också känns det ju så skönt att ha den värsta städningen bortgjort innan jul med. Då slipper man stressa med det också och alla julklappar är ju också inköpta, har bara ett par-tre saker kvar på listan innan jag är klar. Så lite ordningsinne kanske man har i alla fall även om man egentligen är mer av en behovsstädare men det beror ju på hur man ser på saken. Fast nu var det inte det jag skulle skriva om ikväll heller , inte ska jag helelr berätta om hur duktig Rafiki är igen för det har jag ju redan gjort så mycket. Nej jag tänkte visa upp en v de allra finaste platser jag vet och hr varit på istället men ni får ge er lite till tåls med bilderna för jag har inte tillgång till mitt fotoalbum just nu typiskt nog...men ska hämta det imorgon då jag ska till päronen där det ligger så jag har något att skanna in. Vet faktiskt inte om jag skrivit något om den här platsen på bloggen förut heller och det kanske är lite konstigt egentligen att det inte har blivit så men samtidigt kanske ändå inte. En del av er kanske redan anar till vilket ställe vi ska bege oss..och andra inte men det får kanske bli en liten överraskning då istället också håller jag er på halster tills imorgon så får ni bli lite nyfikna på vad det här kan vara för plats först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0