Morsning på er!

Hejsan alla glada bloggläsare där ute. Ja nu kanske ni undrar igen vad som händer då jag inte har skrivit här på några dagar igen. Har haft problem med att logga in och har det fortfarande. Fastän jag skriver rätt info i rutorna så kommer jag inte in stundtals på datorn där hemma. Utan den rödmarkerar som jag skrivit fel och även om jag försöker ändra de stora bokstäverna till små så fungerar det inte.Någon mer som känner igen sig i sådant strul ?
För det är just så som jag skulle välja att beskriva problemet på. Eller kalla det tilltrassalt för jag har provat starta om nätet och datorn men inget hjälper utan felet kvarstår. Nej nu ska jag gå ut en sväng i det fina höstvädret med pappa och syrrans vovve!
Finns det något som är mer härligt+ Nej jag tror i alla fall att det är väldigt svårslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0