Ojdå

nd blir det inte som man tänkt...hade ju planerat in att Köpa nytt hjul åt Timon idag men vaknade imorse med ont i huvudet. Bytte vatten på dem, tog en tablett gick och la mig..sov till niosnåret. Bytte på dem men känner mig spak, Timon har varit ut i hallen och boll. Ariel i halllen,. Hon var nära att smita också föll hon från skohyllans första plan. Trots att hon landade på rygg gick det bra, mycket eftersom hon mer kanade ner mer än föll. Så nu hade vi båda tur. Nu har hon gått in igen i buren och jag ska äta frukost för att sedan senare se om jag orkar gå ut och ta mig lite luft trots allt men hjulet får vänta.Det är ju ingen katastrof heller egentligen för det fungerar ju , men kopplingen är trasig så det gnisslar mer än det ska då han springer i det. Annars om jag inte tar mig ut så ska jag lägga mig i soffan och försöka vila lite.
Så här bor en av mina senaste simmar. Erin som hon heter har just flyttat hemifrån och jag ville att hon skulle få ha en liten mysig lya att börja sina författardrömmar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0