Hejsan!

Hej och hallojsan på er alla glada bloggläsare där ute! Ja hej speciellt till alla er som gjort det valet att kolla in här. Både ni som är nya och ni som brukar söka er hit. Idag skiner solen så det är fint ute men visst börjar det märkas att det går mot vinter nu för det blir allt kyligare i luften. Fast samtidigt blir det ju väldigt klart och friskt med men nog längtar jag till snön kommer så det blir lite ljusare. Även om jag gillar hösten med alla färger så tycker jag inte riktigt om mörkret.Nej det kan bli rätt grått och trist den årstiden också. Nej idag så ska jag försöka göra bort lite ärenden och tråkiga måsten som finns liggande. Kanske blir det något kul som händer framåt eftermiddagen/kvällen, vi får se men jag pysslar ju ändå med lite av varje som jag brukar göra på dagarna. Igår skulle jag ju göra en ny Sim. Hade bestämt mig för att göra en musiker här hemma också. Har ju Aileen på päronens dator så nu ville jag göra en liknande här hemma också.
I alla fall så valde jag att skapa den här karaktären, Talulah Jackson. Fast det gick inte helt enligt mina planer..hon lyckades bränna fyra mål mat, tycker att trädgårdodling är kul också har hon ett visst intresse för det övernaturliga istället.
Fast ibland kan det slå tillbaka mot en och i sin iver att blanda till elexir gick det snett för henne igår. Just nu ser hon ut som en grön kvackande groda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0