God kväll

Hejsan och god kväll på er alla ni bloggläsare där ute!
Hoppas att ni har haft en bra och skön sommar hittills för jag inte klaga med de varma dagar vi haft. Fast när det värmer som mest mår jag så gott av att sitta inne och undvika att stekas bort.Eller så får man i alla fall se till att hinka i sig massor med vatten så man inte får värmeslag. Så det kanske är mer efterlängtat att det här regnet ändå kommer just nu. Ja och eftersom jag inte skriver så mycket här på semestern ska ni såklart få veta hur guldgossarna mår. Timon mår bara gott och just nu sover han. De får regelbundet vara ute växelvis och det går bra eftersom de är vakna på lite olika tider, precis som hemma. Jag tror Timmy njuter mest eftersom han får utforska större ytor då han går i selen. Sedan har jag bestämt mig för att byta namn på Meeko II trots allt. Även om han är busig som hans föregångare var så känns det roligare att han får ett helt eget och valet föll på Stuart Little. Ja visst är det inte så tokigt i alla fall ? Nej nu tänkt jag gå och titta på lite tv och imorgon blir det litet kalas här då man fyller år igen! / Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0