Hejsan på er!

Hej på er alla bloggläsare där ute.
Ni kanske börjar fundera på om Koda har tagit över bloggen helt. I alla fall om ni kikat in de senaste dagarna. Svaret är dock, nej han har inte övermannat matte än helt. Fast han visar bit för bit mer av sin personlighet . Ju mer vi lär känna varandra desto mer börjar jag känna att jag tycker om min nya lilla sambo..nej förlåt hambo menade jag ju naturligtvis.. Han är en riktig liten gullhamster helt enkelt. Lite blyg och tillbakadragen men samtidigt nyfiken och ska kolla in allt nytt som händer. Så han kommer nog också att kunna bli en riktigt härlig individ till sist, elelr jag kanske borde säga hårig.Senast igår gav han mig ett gott skratt då han var i Kodalådan för han grävde så det stod härliga till i spånet. Hade jag vetat om hans intresse så hade han fått heta Timon istället men nu hade jag redan döpt honom till Koda. Nej nu har jag nog pratat färdigt om hamstern för idag., men det blir lätt hamstersurr så här då man ska lära känna en ny personlighet. Annars så flyter det mesta på av bara farten faktiskt. Försöker vara ute och gå mycket nu så här på våren och bara njuta av naturen. Sedan tecknar jag ju en hel del till och från.
För er som inte sett den här ännu så visar jag nu upp den. Den är en del av min personliga hyllning till naturen och den passar så väl in på mitt björnspår jag haft på sistone.
Den här lilla fågeln satt jag med igår. Helt enkelt bara för att jag kände för att teckna något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0