Hejsan!

 
 
Halloj på er alla bloggläsare där ute och jag kanske borde säga godkväll med. För det har i allra högsta grad hunnit bli det nu. Fast det är faktiskt inte förän nu jag ramlar in här. Eller ja okej var inne som hastigast en stund på förmiddagen med. Sedan tog jag bussen till mina föräldrar som bor en bit från sta.n. Ätit gott och varit lite social. Dammade av byggförmågan och ställde upp ena Belvillehuset på skrivbodet på systerdöttrarnas begäran..Jag hade nästan glömt bort hur kul det var att leka med det. Man kan ju inte bara ligga på golvet i hallen med Timon, , Trassel, Tim , Fillefjun , Timonski eller vilka smeknamn hamstern nu kommer att få. Som ni ser är det redan på gång att bli en liten ramsa för sig. Fast just nu tycker jag bara att han är underbar utom när han gnager på gallret mitt i natten. Det går an om han gör det på kvällen för då kan han få komma ut men göra han det på natten åker han in på toaletten.För matte kan inte ha hamsterns dygnsrytm hur skulle det se ut ?. Det är dock utan tvekan så att jag tror isen är bruten lite mer i alla fall för nu kommer han nästan fram så vi kan stå nos mot näsa :) och det känns som ett stort steg framåt. Han är ju fortfarande lite reserverad då man ska fånga honom och försöker man sätta ett finger mot hans tass i buren så drar han snabbt in i boet. Samtidigt känns han så nyfiken och framåt med att jag tror allting kommer att bli bra till sist.
Är man långhårig måste man putsa sig ofta
Tjena här är jag, världens sötaste Timon.

Jag tror matte måste sopa golvet, men ser ni så noga jag är.
Jag måste lära mig vad de här bollarna matte har liggande är till för.
Kvalitetskontroll av mattes Foppatofflor., ehhhk nej de smakar kopia.
Min gurka, bara min min , min!
Är det här man kan gå ut ?
Aha så det är där matte har all god mat!
Mattes pennkorg duger fint till att leka med eller ska man kanske säga i ?

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt :D

2015-04-25 @ 12:34:38
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0