Ruskväder

Idag verkar det som om de blir ett riktigt ruskväder här. Åtminstone nu på morgonen är det sådär höstlikt grått ute och regnar. Med andra ord en dag som jag är glad att jag slipper gå ut på. Sedan är det verkligen typiskt att det är på grund av en förkylning men den får ju ta sin lilla tid helt enkelt. Om jag har tur blir jag frisk på en vecka, om jag har otur inte men det ska vi ändå inte hoppas. För visst är det så att man blir ganska så trött om man är förkyld ofta. Fast nu hr jag faktiskt lyckats hålla mig frisk ett bra tag så då kanske den här var lite väntad trots allt. Egentligen skulle jag behöva fixa ett par ärenden men de får vänta tills jag mår lite bättre. Annars så ska jag i alla fall bara fortsätta med att ta det lugnt här, får se om jag orkar spela lite Sims 4, rita lite på teckningen eller om jag helt enkelt ska bädda ner mig i soffan och slötitta på tv. För visst är det så att den bästa medicinen trots allt är just att vila men samtidigt vill man ju inte gärna snörvla ner sig helt eftersom det blir svårare att komma igång efter då. Ja nu vet ni ju i alla fall vad jag gör om jag inte syns till här på några dagar Fast jag försöker sitta vid skärmen ibland när lite mer ork finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0