Morgonstund

God morgon på er alla bloggläsare.
Oftast tycker jag om att börja inläggen med några trevliga rader så också idag. Här är det ännu en fin höstdag just nu. Solen skiner fast det är lite kallare i luften än vad det var under gårddagen men då kanske allting är på väg att bli normalt igen eller vad tror ni ?
Det är inte så att jag ogillar värme på något vis men varje årstid har ju sin tjusning och vi ska vara glada som får ha dem :). Om inte för vår egen skull så behövs växlingarna för naturen och djuren som lever i den. Idag är i alla fall min plan att jag ska gå ut och njuta Det är inte fel att kunna göra det en dag som den här. Då uppskattar man det mer då mörkret kommer. För även om det är mysigt att kunna kura upp sig i soffan under en filt framför TV-n så är det mer avkopplande att komma bort från den stress tekniken kan medföra ibland. Ja man tänker så mycket klarare när man har varit ute ett tag och man kan ju faktiskt tycka om naturen också utan att för den skulll bli extrem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0