Hejsan svejsan

Var hemöver idag en sväng för att häma lite saker som päronen hyr in i min frys. Passade på att städa åt Meeko och pappa skrattade när han såg hur den lilla hamstern baxat in toarullen framför öppningen till sitt hus. Fast det är ju så han brukar göra min lilla kille :), han har sina egna ideér om det mesta som ni säkert har märkt vid det här laget. Det är väl det som gör honom så härlig också . Han får mig att skratta och jag ångrar inte att jag valde att skaffa hamster igen. Absolut inte. Faktiskt så var det nära att det hade blivit en till också men då jag inte fått något svar så antar jag att hon redan är såld :/. Inte för att jag hade tänkt avla men det hade varit kul att ha en rexhamster. Nåja får se om det dyker upp något annat tillfälle framöver annars så är jag ju väldigt glad över att bara ha Meeko med och de är ju inte direkt soicala mot varandra. Fast det som fick mig att börja fundera är ju att jag har världens största leklåda i hallen, vad mer kan en guldhamster önska sig ?
Sedan så håller jag på och pysslar lite som vanligt . Lyckats med att börja på ännu en teckning. Så går det när man väntar på att pennorna som gör att man ska kunna fortsätta på den andra kommer. Nu har jag dock planer på att verkligen gå igenom alla mina skisser och slänga det som absolut inte ska vara kvar. Annars är det väldigt lätt hänt att man har papper som dräller runt överallt. Inte för att oredan stör mig egentligen men det är ju bra om man hittar saker med. Så det är väl en del projekt jag får ta mig i kragen med men det ska nog gå vägen då jag känner mig kreativ.
Lägger in en del när det är klart på cottonblue.blogg,se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0