FOX

Just nu storsatsar FOX här för att locka nya tittare till kanalen. Personligen så brukar jag inte tycka om när kanaler visar gratis en kort period så här och jag brukar undvika att titta på dem för att inte fastna för någon serie. Igår så låg jag och flippade runt men det fanns ingenting som var tillräckligt lockande att se förän jag landade just i en serie som var gratisvisning. Suck jag behöver ju inte en till serie att följa, det finns tillräckligt många att se gratis eller ja ni vet vilka alternativ det finns i dag. Fast om man vill se dem på tv, vilket jag föredrar. Hur som haver så heter serien i alla fal The secrets of Crickley Hall. Tyckte om den men på något sätt är jag ändå glad över att det var sista delen i en miniserie av tre. Så jag slipper lägga till en kanal bara för att jag måste se EN serie. Nej det tänkte jag försöka akta mig för. Annars så är jag just nu i ett litet vakum då det gäller serier. Flera som jg tyckt är bra har slutat gå eller så har de nya säsongerna inte börjat än. Så då får man fördriva tiden mellan med att se annat, pyssla, umgås med Meeko eller spela Sims men det går ju det med :)
Så jag tänkte säga med det här, fastna inte för någon serie på någon gratis kanalvisning, det är livsfarligt!
Eller ja kanske inte men det kan ju leda till stora hål i plånboken om man vill se allting. Sedan tycker jag gott att våra svenska kanaler kanske skulle kunna plocka in lite mer  bra serier istället för att visa poönglösa realityshows, är det ändå inte dags att skrota dessa helt nu eller ?
Nej just nu väntar jag mest på femte säsongen, kanske den sista av Downton Abbey som är en sådan där serie som jag verkligen kommit att älska. Vidare finns det ju mängder av andra bra serier med men för att rekomendera några så räknar jag upp McLeods döttrar som finns på DVD box med alla åtta säsonger, Brottskod Försvunnen, Nacy CSI, Kallt Spår, Chicago Fire, Hjem, Broadchurch, ja som ni märker finns det en hel del att välja bland så tråkigt har man inte fastän det blir höst och gråväder. Nej då kan man göra fika, krypa upp i soffan under en varm filt och se på en god serie eller film. Det är höstmys det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0