Nej

Fy. Natten var jobbig.
Har inte fått i mig så mycket sömn igen på grund av förkylningen.
Tror dock att snuvan har lossnat en aning men vad hjälper det när man ändå är igentätt ? En bra fundering kan man ju alltid ha i just sådana här lägen. Nåja kan ändå inte göra så mycket mer just nu än att bädda ner mig och ta det lugnt tror jag. Eller jo jag kan sitta och se på en massa TV men det bästa är ju ändå att vila helt enkelt. Också dricker jag en massa såklart. Mestadels varmt och vatten som känns bra för halsen.Sedan är jag så glad :)
För Meeko är frisk. Det kunde jag konstatera helt i natt då han var ute och sprang en massa i sitt hjul( det har han inte gjort på ett tag) men nu fick han upp farten ordentligt. Så det kändes ju skönt. Alltså tror jag att hans fnysande och pipande häromnatten berodde på att han hade fått upp något i nosen eller så drömde han helt enkelt bara något som vanligt. Så det är väldigt skönt även om jag nog kommer att hålla ögonen på honom lite extra fortfarande nu så här i början. Fast det är såklart jätteskönt att slippa oroa sig extra för att han skulle ha blivit förkyld också. Tror det gör mycket att jag inte umgås med honom mer än nödvändigt just nu också försöker jag att tvätta händerna innan hantering för att vara på den säkra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0