Hejsan!

*Pust*
Att en liten promenad ner på stan kunde vara så här jobbig. Det hade jag ingen aning om men jag fick i alla fall upp flåset och svetten. Tror resterna av förkylningen /infektionen är en bidragande orsak men samtidigt vet jag också att det bara är att kämpa på. Man får inte ge upp i första taget och bara lägga sig i soffan för även om man skulle vilja tappar man så himla mycket kondition då. Också är det ju såklart bäst att man tar det måttligt från början så att man inte förtar sig på något sätt. Nåja det är läget med mig i alla fall. Fick inte tag på 3 mm svarta kantband till mitt ena pysselprojekt heller, får nöja mig med 10 mm så länge. Dessutom så har jag börjat stöka på här hemma och göra lite adventsfint. Inte för att jag tror Meeko bryr sig om att det är jul eller inte men lite ordning kan man göra ett par gånger om året. Föresten så undrade nog han vad jag häll på med igår kväll då jag hela tiden tog godiset av honom, men ni ska få se vad jag hittade på vad det lider. Han fick till sist godbiten i alla fall då jag stoppade ner honom i buren igen. Sedan ,trots att han hade fått vara ute så länge sprang han som bara den i hjulet. Så jag tror att han var rätt nöjd ändå och nu har jag ljust inne på toaletten igen så jag slipper tända i hallen varje gång jag ska dit vilket betyder att han kan sova i lugnt och ro. Trots detta har han såklart redan varit ute två vändor bara för att han var tvungen att flytta på huset också skulle ju toarullen dras på plats framför öppningen såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0