Drygt

Ibland får man vara glad om man får ett par timmar sömn.
Som i natt. Tappade till sist räkningen på hur många gånger jag vände mig eller flyttade mellan sängen och soffan. Tror i alla fall att jag lyckades slumra till för några timmar som sagt men den här snuvan är verkligen jobbig att dras med. Visserligen är det vanligt att jag blir tätt när jag är förkyld men det är väldigt jobbigt också så idag ska jag försöka skölja genom och se om jag kan få någon luft på det viset. Visst är det inte heller det bästa jag vet precis men hur ska man annars bli kvitt problemet att man inte kan sova ?
Tro mig det är inte heller någon höjdare att vara förkyld först och sedan åka på någon form av magvirus men det är i alla fall tur att man har nära till toaletten. Har redan varit ett par vändor idag och jag misstänker att det kommer att bli flera så jag ska inte göra så mycket mer än att fortsätta ta det lugnt och försöka bli frisk men jag får ju säga att det går sådär bara att bli av med vad det än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0