Morsning

Hejsan på er och god dag.
Idag så tog jag mig lite sovmorgon. Kan ju vara skönt när man kan passa på att göra det ibland med om man är ledig. Fick ju mig en klämdag med så. Nåja nu har jag kommit igång i alla fall. Eller ja det var faktiskt ett tag sedan. Varit ute redan med päronen på en morgonpromenad i det härliga vädret. Solen skiner och det blåser en del men det är så att det fläktar skönt utan att vara för kallt ändå.
Annars så har jag nog inte gjort så mycket mer ännu, jo matat taloxarna eller borde jag säga talgostarna ett par vändor redan också har vi stått och lyssnat på deras ungar i holken. Kan inte säga hur många som trängs där inne men fullt liv är det i alla fall.
Dessutom så ska jag på cirkus i eftermiddag med mamma, syrran och hennes barn. Det var ju ett par år sedan man var sist men det ska i alla fall bli kul. Har ju varit mest på Maximum förut men nu blir det alltså Brazil Jack den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0