Morgonstund

Morgon på er alla. Idag skiner verkligen solen.
Satt hela kvällen och renkrev igår sedan måste jag ha knycklat till nacken på något sätt för det känns ont idag. Åtminstone i vissa lägen. Nåja det går ju i alla fall över men jag får försöka att inte ha ett berg med kuddar i sängen. Hur som haver så har Meeko varit vaken en stund igen. Han verkar hålla sig till att göra en sväng ut nu på morgonkvisten så då får jag försöka umgås med honom den här tiden med. Visserligen så drar han sig undan när man har handen nere men nu snusade han i alla fall på mig och tog godbiten som jag höll i så vi kanske håller på att bryta isen. Dessutom får han mig att skratta. Såklart valde han fel hörn att kissa i så jag fick byta plats på hjulet också undrar jag vad han egentligen sysslar med på nätterna. Han hade lyckats få loss stegen på sin trapp också låg toarullen i vattenskålen. En rulle mindre för den var verkligen genomsur och bara att kasta. Han fick i alla fall nytt vatten också gav jag honom en bit paprika som han kan gnaga på när han vaknar fast kvisten ligger där orörd. Jag tror att han inte fått lära sig gnaga på sådana ting förut. Också måste jag verkligen försöka få honom att dricka ur flaskan. Som ni märker händer det trots allt en del när man har guldhamster med.
Vidare hann jag också med att spela Sims 3 igår. Det fungerade faktiskt fint. Trodde min sim stötte på problem när hon gick och blev kär i en ensamvarg
Fast det visade sig att de är helt perfekta för varandra och nu kan de inte slita sig utan de gör faktiskt allt tillsammans.
Ja jag säger ju det. Allt till och med att spela schack. Normalt tycker jag att simmarna brukar vara rätt bra på att göra saker var för sig men det är ju bra om de kan hitta på roliga saker ihop också. Dessutom så verkar de lita på varandra fullt ut :). Så frågan är om inte Cassie och Gerard tar hem priset för hur bra det kan gå eller om de är på samma nivå som Maya& Youssef.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0