Hejsan svejsan!

 
 
Hejsan på er alla och god morgon.
Ja det är faktiskt morgon än så länge. Idag så råkar det vara ett alldeles strålande väder här igen. Fick man välja så skulle man hellre vara ute än att sitta inne vid datorn på jobbet helt enkelt. Nåja några timmar fram till lunch får jag i alla fall försöka med att klara mig. Gick i alla fall en snabb runda innan det var dags att börja och jag måste säga att morgnar som denna är det lätt att säga varför man ska bo här. Ni ska få se själva men det var sådär underbart vackert. Dimma och solen sken på fjärden. Kan det bli mycket finare än så ?
Fast det första som gjorde att jag fick stanna upp var en silvertärna som hade placerat sig lite strategiskt på en lampa.
 
 
 
Sedan kunde jag inte gå förbi utan att försöka få en bra bild på stenskvättan men jag kom inte så nära som jag ville. Ska göra ett nytt försök senare.
 
Fick i alla fall ett bra kort på fru Storskrake som var ute och fiskade tillsammans med sin make.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0