God morgon på er!

Morgon på er alla glada bubblare där ute och hejsan för den delen på alla er andra som trippar in hit. Nu har det gått ett par dagar igen sedan senaste inlägget men tro inte att jag har legat på sofflocket direkt. Nej istället så fick jag ett väldigt efterlängtat litet paket igen som gjorde att jag kunde ta tag i ett av mina projekt som jag haft ståendes ett tag. Tog faktiskt en bild som jag ska lägga in här så ni får se hur det artar sig, ni som inte har mig på fb och har sett det där. Sedan jobbar jag ju såklart på att bli kompis med Meeko. Just nu här han nog i en tillväxtfas eftersom jag tycker han sover mer än mina gamla gjorde men ingen av dem var ju lika ung när de kom heller. Hur som haver så springer han hellre in när han ser mig än gosar fast jag jobbar på med mutorna och än har han ju inte bitit mig så det får jag se som ett framsteg ändå. Dessutom så fick jag för mig att slänga kartonger igår.Bäst som jag rensade i klädkammaren hittade jag en gammal historia i ett av alla dessa block som jag har liggandes och jag blev fast. Började renskriva den och är redan uppe i 11 sidor :) å nu kan jag bara hålla tummarna att det kommer att gå bra för mig att fortsätta på den också, Det tar väl ett litet tag innan man kommer in i det igen men skam den som ger sig.
För det är ju faktiskt så att det är en av de saker jag tycker är roligast sedan har det inte blivit något gjort på ett tag men det beror nog på en del andra saker som hänt och tagit min energi. Nu kan jag försöka fokusera lite igen så får vi se var det landar den här gången och jag har ju lärt mig vilka saker jag måste tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0