Filmtajm

Igår kväll så hade jag helt enkelt lite att göra. Spelad e Sims i stort sett hela kvällern innan jag tröttnade vid niotiden och la ner. Kom på att det skulle visas en bra film på trean så jag satte igång tvn istället.
Från första början kände jag inte igen den men när jag hade sett ett tag så verkade filmen väldigt bekant . Tror att jag kan ha sett delar av trailern kanske eller om den har gått på TV förut. Det är i alla fall en rätt ny film som kom 2010 så det är väl mest troligt att jag sett trailern. Går ju inte på BIO så ofta. Tror att den senaste film jag såg där var Ice Age 4 :P
Hur som haver så tyckte jag att Lyckan,kärleken och meningen med livet var en bra film. Den blev inte sådär smörigt kladdig som många andra filmer i den kategoring har en förmåga till för även om den kanske var lite förutsägbar så lockade handlingen en ändå att se vidare. Sedan var ju också Julia Roberts bra i huvudrollen vilket kanske bidrog till att filmen fick ett högra betyg av den enkla anledningen också.Gillar ju hennes andra filmer med, i alla fall de flesta av dem sedan tror jag att även om hon kanske har hamnat i ett litet fack så kan hon egentligen göra så mycket mer än det. Det visar hon ju om inte annat i Erin Brokowitz.
Vad jag tänkte hitta på annars under dagen ?
Först ska jag jobba lite och sedan har jag några småärenden att göra bort. Måste köpa mat, godis+spånbal åt Meeko. Han måste ju få bra underlag i leklådan också. Först ska jag dock inhandla en liten hobbysåg så jag kan göra den där saken som också ska ner i leklådan. Är ni nyfikna ?
Ja ni får se när det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0