Undvika krasch

Nej det är inte det ni tror som har hänt igen.
Har inte stått på skridskor på ett år men nu är det kanske dags.
Mamma tyckte jag skulle följa med när hon ska åka med min systers barn. Det lär bli spännande. Nog för att jag alltid har tyckt att det varit skojigt. jag har hellre gjort det än att åka skidor så har man nog blivit lite ringrostig. Fast då är det ju kanske bara bra att man får ett tillfälle att koma ut på isen igen eller ska jag säga in eftersom vi ska åka i en ishall. Lite tråkigt attt det inte varit någon riktig vinter faktiskt annars är det roligast att åka på uterink vilket man har gjort en hel del förut. Hur som helst så tänker jag i alla fall försöka undvika en sak..nämligen att krascha. Sista gången jag åkte på ett sportlov körde jag in i sargen eller om det var sargen som stod i vägen för mig. Det slutade visserligen med att jag tog mig därifrån oskadd men jag fick ett rejält blåmärke så nu vet jag hur hockeyspelarna känner sig och de får ju ha skydd!
Så nej att krocka med sargen är helt klart ingen upplevelse som jag rekomenderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0