Det fina vädret

 
 
Det fina vädret verkar hålla i sig. Åminstone än så länge.
Tror det är tredje dagen på raken som solen skiner & det är en härlig temperatur i luften. Passade hur som helst på att ta mig en liten runda igen efter jobbet och idag såg jag åtminstone en flock måsfåglar som satt ute på isen.
 
 
Dock fortfarande inga knipor trots att vattnet är till största del öppet nu- var håller de hus ?
Tycker ju att de brukar vara tidiga och ligger för det mesta och flyter vid iskanten för att *plopp* försvinna och sedan dyka upp igen en bit längre bort men alltså inga än i år.
Har konstaterat dessutom att det är expansionen Destination Världen som krånglar i Sims.3.Läst att fler haft exakt samma problem som jag när man sparar. Försökte ominstallera det men efter ett tag så dök felkod F16 upp igen. Vet inte om det kan ha med Vista att göra för på den andra datorn där jag har det installerat är det Win 7 och det funkar ju. Fast det har ju gjort det här med förut så jag kan inte komma på varför det skulle börja krångla så här nu. Hur som helst så har jag gett upp resandet. Verona&Scot får ha en gård istället men det passar ju eftersom båda två tycker om djur.
 
Här är gården med bosningshus, garage och ett litet stall.
 
Än så länge har familjen bara två husdjur nämligen katterna Gandalf och Merlin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0