En kväll

En kväll här i veckan sov mina syskonbarn över hos päronen. De brukar göra det ibland för skojs skull och nu var det ju dessutom det perfekta vädret. Så vi åkte till stranden för att bada men den ena tösen och jag tog det istället lugnt och slappade i solen. Kan ni tänka er det..jag som inte alls tycker om värme men det fläktade faktiskt skönt uppe på land, Var i alla fall ner och kände på vattnet men jag tyckte det verkade för kallt, fastän det visst var ca 20 grader. Nej något bad blev det inte , åtminstone inte vid det tillfället fast sommaren är ju lång så det kan ju bli senare.
Hur som haver så kom vi hem, såg på tv och fikade lite. Ingen av oss hade någon lust att gå och knyta sig egentligen.Så istället gick vi ut och satte oss på uteplatsen,. Där var det betydligt bättre tempratur och ännu bättre blev det efter en stund då gradantalet sjönk lite till. Då blev det faktiskt riktigt härligt att sitta ute.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0