Räven raskar över vägen

Ibland blir det inte riktigt som man tänker sig.Hade tänkt försöka ta mig ut på skidor igår men låg istället pall i migrän större delen av eftermiddagen. Kvicknade till framåt kvällen men känner fortfarande av lite huvudvärk så jag får ta det fortsatt lungt. Tror det kan vara fullmånen och sviter efter influensan som jag hade före jul eftersom jag känner mig skrivlig i halsen. Hur som helst så tog jag mig ut på en liten promenad idag. Tog med kameran som tur var för mycket riktigt så fick vi korn på räven även idag,Mamma såg den inte men jag tyckte det var ett par öron som stack fram bakom ena pelaren på viadukten och mycket riktigt så var den där.Så det fick bli kort på håll istället Hade nog kunnat tagit mig närmare om jag varit ensam men mamma pratade vid fel tillfälle.Fast nu vet vi ju med säkerhet att den har sin runda förbi dem.Så det kan säkert bli fler tillfällen till fotografering.
Sedan försökte jag mig på att fota skator men de visade sig vara svårfångade, kråkan däremot var mindre rädd och lät sig snällt fotas vid serveringen av skinkrester.
 
 
 
 
 
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0