Nu så

Äntligen klar!
Satte mig för att göra kappan till mina gardiner som jag har gjort till mitt lilla köksfönster. Höll på att bli tokig på maskinen ett tag för det bara krånglade och jag fick hålla på att sprätta x antal ggr. De två första gångerna tog övertråden slut och sedan så började mitt lilla liv till maskin äta tråd. Listade dock ut att spolen för undertråd satt åt fel håll. Som om det inte vore nog så tog tråden på rullen slut.Var nära att ge upp men lyckades hitta motivationen igen på något märklgit sätt
Fick spola upp nu tråd vilket inte är så lätt eftersom man bara kan använda de rullar som följer med maskinen. Det blev att mata fram tråd för hand och tänka på något bättre under tiden eftersom det inte funkar att ta från någon annan rulle med den automatiska funktionen. Ja ni hör hur illa det låter.Fast jag tycker ändå att min lilla maskin är den perfekta för hobbyhobb, dock inga större saker än köksgardiner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0