Hejsan hoppsan

Hejsan på er alla!
Hur är läget med er idag då ?
Tittade ut och konctaterade snabbt att den lilla snö som kom på nyår är borta & vädret har förstås blivit sådär grått och trist igen.
Känns mer som en ruggig höstmorgon än som att det faktiskt är vinter. Ska pyssla en del med dockhuset idag tänkte jag. Det går framåt, rum för rum faktiskt så snart är det inte långt kvar. Men jag ska ju göra möbler och ha in övriga dekorationer med också måste jag lösa hur jag ska få ljus på nedervåningen då kontakten på sladden inte stämmer. Får prova att nypa ihop den med en täng och se om jag kan få det att fungera. Sedan måste jag ju få till Roseannas hus i Sims med. Byggde nytt åt henne igår men det blev värt mer än jag tänkte mig så jag ska se vad jag kan skala av idag.Också försöker jag fortfarande bli kvitt flunsan såklart.
Så en del saker händer det ju i alla fall och mjo på nyårsafton när vi var till syrran kunde jag inte låta bli att klia deras ena katt lite heller. Svårt att undvika en katt som kommer , sätter upp tassarna mot benet så fort hon får syn på en också använder hon den där blicken. Nej hade ju tagit medicin så därför kunde jag klapppa henne lite som tur var men det är så svårt att låta bli även om jag är allergisk.Hade jag inte varit det hade jag tvingat päronen att köpa henne redan :P på stubinen. Sedan låg hon i mitt knä när jag satt i soffan med och hon körde till och med upp ansiktet under min ena arm så att det såg ut som hon försökte gosa med tigern på min tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0