Hallojsan på er alla!

Hejsan svejsan på er alla glada bloggläsare där ute.
Nu undrar ni kanske vad jag haft för mig igen eftersom jag inte synts till här i helgen men de flesta av er som brukar kika in här vet ju kanske att det kan gå ett par dagar mellan inläggen ibland. Delvis så känner jag att jag inte vill skriva om det inte händer så mycket, blir så enformigt för er att läsa och ibland beror det nog på att jag inte sitter vid datorn så mycket utan försöker vila lite på helgen eftersom jag sitter så mycket på veckorna. Hur som helst så fick jag lite gjort på projektet i alla fall men det är bättre ön inget också har jag hunnit vara lite social med. Spelat lite Sims med ena brorsbarnet som också är ett inbitet fan :) fast vi har lite delade meningar om vilken stil som är snygg men till sist kom vi överens och det är kul :)
Dessutom så måste jag få tipsa. Jag brukar inte gråta åt filmer men en film rörde mig till tårar i helgen. Har sett henne i några andra roller men den här träffade hjärtat direkt. Jag pratar om The Last Song med Miley Cirus. Har ni inte redan sett den så vill jag rekommendera den varmt.Visst kanske den var lite tunn och föll ner i någon slags mall emellanåt men det tycker jag att man kan bortse från när historien var så fin. Den väckte verkligen många tankar precis som en bra film ska göra och jag tycker oftast att det är så att bra filmer kan ha två-tre stjärnor men ändå hålla hög klass medan filmer med fem stjärnor kan vara totalt obegripliga ibland.Sedan har jag ju såklart sett fram emot att få lära känna Verona mer.vet fortfarande inte åt vilket håll hon ska gå så just nu kanske det är bäst att hon bor ensam med sina katter ändå även om hon gillar Samir. Hon har hur som helst skaffat sig en ny hobby, hon övar upp sin magiska förmåga genom att öva trollformler på andras tvättställ. Sedan när de går sönder så smyger hon därifrån och låtsas som ingenting har hänt.Det är typiskt min Verona det :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0