Vilken jul!

Hejsan på er alla. Idag är det alltså dagen efter julafton.
En dag som kommer att bjuda på ännu mer god mat i fall man inte fick nog av den igår. Själv hann jag bara äta lite köttbullar& lite av mammas goda råkostsallad innan jag började må tjyvens med illamående&yrsel. Typiskt när det ska komma på årets mysigaste dag. Så det blev en färd hemöver istället också satt jag nerbäddad i fåtöljen framför TVn resten av kvällen. Såklart öppnades det klappar när päronen kom hem och jag fick en väldigt efterlängtad bok som jag planerar att försvinna ner i sedan när jag landar hemma i stan- Kroknäbbarnas tid- en bok om våra svenska rovfåglar. Har ju velat ha den i några år nu . det vill säga sedan den kom och nu äntligen är den min. Så lite kunde jag glädjas över klapparna i alla fall men det blev en tidig afton och jag orkade inte se på Legenden om Zorro utan jag gick och knöt mig istället. Läget idag är bättre fast jag fryser lite och har tydligen fått snuva så det kanske var något på gång i alla fall. *suck*. Mjo och jag har varit och tittat till en viss liten hamster med. Han mådde bara fint och ville egentligen inte alls bli störd, dessutom fick jag ju en julklapp av honom också i form av en liten kartong noblesse.Visst är han duktig som kan slå in julklappar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0