Tyckte att

Jag tyckte att något fattades i mitt nuvarande kvarter på Sims 3.
Från början så kunde jag inte riktigt sätta fingret på vad det var för byggnad som inte hade kommit med .Som EA faktiskt missat att placera ut. Till sist så kom jag dock på det. Det fanns ju ingen kyrka. Så det slutade med att jag fick bygga en liten. Visst det kanske inte ser ut riktigt som en sådan eftersom den inte kunde vara större men då får det vara ett kapell istället. De är ju i alla fall mindre. Det här får mig att bli sugen på att bygga om och ändra några till allmänna byggnader i kvarteret med som jag tycker ser lite för moderna och opersonliga ut. Som det kan gå bara för att man får för sig att göra om en sak. Dessutom så har Coraline flyttat in i ett nytt hus men det kan behövas eftersom hon och Gerard har förlovat sig. Flytta ihop har de dock inte gjort än utan jag tänkte hon skulle få landa lite i huset först och göra det klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0