Så här ågr det för mina simmar

Ibland händer det att simmarna gör lite som de vill. Det märkte jag inte minst sedan jag hade spelat med min nya familj ett tag. Egentligen var jag väldigt nöjd med dem och hade helst sett att de stannat kvar i huset men de verkar av någon anledning inte fungera så bra som enhet. Hur som haver så var det så här deras hus såg ut från börjar efter den första renoveringen. Dock så var varken de eller jag nöjd.
Byggde om stället och fick ett väldigt bra resultat i det här kedjehuset.
Tanken var att mamma Claire, pappa Donald och lilla fosterdottern Miranda skulle bo i det ena huset och de två tonåringarna Liberty och Stella i det andra huset. Nu är läget istället så att Claire har träffat en ny man och Donald gillar att umgås med sin chef på jobbet . Stella verkar ta pappas parti medan Liberty istället flyr till en mycket god vän på dagarna för att hjälpa honom med hans två barn (Miranda är dessutom kompis med ett av dem). Så då står jag i kvalet hur de ska lösa det här på bästa vis men det kanske lutar åt att föräldrarna får flytta hem till sina nya respektive samt att Stella följer med pappa. Liberty och Miranda däremot verkar ha det bättre på det andra stället så jag kanske slår ihop dem med den familjen.

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Hihi så tokigt :P

Svar: Ja visst är det men samtidigt så är det ju roligare när de får bestämma själva
None None

2014-08-29 @ 07:34:44
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0