Oj en hel vecka

Oj det har faktiskt gått en hel vecka sedan jag skrev här senast. Det är sällan jag brukar göra så långa uppehåll. Vanligtvis så kan det gå ett par-tre dagar max mellan inläggen men den här gången blev frånvaron lite längre än så. Nej ni behöver inte oroa er för nu är jag tillbaka efter all påskledighet. Inte för att jag gjort så mycket när jag varit ledig heller utan jag har mestadels passat på att koppla av och ha det riktigt skönt. Varit ute mer på promenader i naturen &varvat ner. Ibland känns det riktigt skönt att kunna göra det med. Hur som haver så spanades det en del på fåglar. Kan inte säga att jag såg allt för många men jag kunde i alla fall konstatera att de första sädesärlorna har anlänt. Så nu är de på plats igen. Sedan blev det lite Sims, en del pyssel med projekten och en del hockey med. Får passa på att säga ett stort Grattis till Skellefteå AIK, vilket lag och vilken kross med 4-0 i finalserien.
Fast nu ska vi inte grotta in oss i hockeyn för mycket, nu när säsongen är över. Såg en film igår som jag visserligen har sett många gånger förut ..men igår fick jag en påminnelse om hur bra den verkligen är. Rullen jag pratar om är Coyote Ugly. Alright , manuset kanske inte är världens bästa och historien är kanske lite tunn till vissa delar men vilken musik. Jag säger bara som så att jag älskar country och även om jag kanske mer gillar den gamla skolans countryartister mer som John Denver, Johnny Cash,Dolly Parton eller Willie Nelson så kan jag inte låta bli att ändå tycka om Shania Twain eller Leanne Rhimes. Vet inte hur många gånger jag har börjat nynna på någon av deras låtar och idag kan jag inte sluta tralla på Can't fight the moonlight.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0