Hallojsan!

Hejsan hallojsan på er allihopa.
Idag var det nästan så att jag tänkte gå en promenad innan jobbet igen men det blev inte riktigt av.Detta trots att solen skiner men jag var upptagen med att förbereda annat och kom kanske iväg lite i senaste laget. Nåja så blir det ibland. Skulle egentligen bara ner på djurbutiken igår och kolla läget . Tro inte jag hittar en hamster jag vill ha det första jag gör . Nästan.
Visst kanske några av de andra hanarna som jag fick visade för mig var lugnare att hålla i men denna lilla kille charmade mig totalt. Ja jag kan inte hålla mig ni ska få se bilder sedan när han har fått bo in sig hemma i buren. Kan avslöja redan nu att mycket riktigt så blev det en svart/vit filur som jag ju hade planerat. Tror namnet Meeko kommer att passa honom som hand i handske. Hade ju dessutom turen att få veta att de var uppfödda av den ena tjejen som stod i kassan(det var hon som visade upp dem). Så det kändes ju bra. Visserligen så ville han inte så gärna bli upptagen , det visade han redan första gången hon lyfte upp honom. Han tolererade dock att bli ihållen en stund innan han började åma sig på klassiskt hamstermanér. När hon skulle sätta in honom i buren igen så gled han ur greppet, rakt ner i vattenskålen. När jag hade fått se de andra och ville titta på honom igen för att vara säker så protesterade han genom att kissa ner henne men det tror jag det . Vem vill dessutom bli väckt mitt i natten ?
Men jag tror nog att det kommer att bli väldigt lyckat till sist i alla fall, bara han får lite tid på sig så.
Fast nu är det helt klart att det är VISTA som ställt till problemen med mitt Sims 3. Fungerade fint att spela på min pappas användare tills igår kväll felkod F12 igen . Nej inte alls nära sammanbrott..långt ifrån,tycker bara att det kan stå att det inte är kompatibelt iställlet men det verkar ju som om många haft de här problemen med felkoderna F12,F15 lr F16 med. Hur som haver får jag se hur det blir. Endera måste jag ominstallera allt och lägga in WIN 7 ppå min maskin eller om jag har turen att få byta dator med päronen(vilket jag eg hoppas mest på) för där har jag ju hela Sims 3 inne och där fungerar det på WIN7 utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0