Gråväder

Det var nog tur att jag ändå tog mig för att ta ut Northern Light och fota honom igår medan solen var framme i korta stunder.
För idag lyser den med sin frånvaro och det är utan tvekan betydligt mer höstlikt väder igen. Fast det är väl så här det kommer att hålla på ett tag nu. Åtminstone tills dess att snön kommer misstänker jag.Nåja än är det väl inte slut på solen hoppas jag :) för jag måste ju fota min minst lika fina Delton också så ni får se honom med.
Hur som helst så spelade jag Sims 3 igår. Det gick bra ända till sista gången jag skulle spara för då kraschade det men jag har kommit på varför med. Man ska tydligen inte växla mellan det och Windows.Så jag ska försöka starta upp igen sedan och bygga om Connies tomt då jag tycker att det hela blev lite för mycket för henne. Hon kommer fortfarande att få ha kvar båda hästarna och huset men jag kommer att skala ner stallet och ändra läget på det.
Så nu vet ni vad jag pysslar med idag om jag inte syns till inne på MSP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0