Ordning och reda

I förrgår så vek jag ihop den sista tvätten som hade torkat.Hann under tiden bestämma mig för att ställa in lådor i min ena garderob för att få mer ordning på sakerna. Sagt och gjort. Inhandlade sådana där förvaringsboxar på Åhlens igår innan jag traskade hemåt.
Det var bara ett problem med dem. De var enligt mig i fel färg. Inte för att det spelar så stor roll egentligen då de bara ska stå i ett skåp..trodde jag.Fast när jag väl hade vikt ihop den första och fixat till den så blev jag så nöjd att jag tror jag måste införskaffa några till som jag kan ha ståendes på hylliorna under datorn. På det viset slipper jag ju belamra skrivbordet med saker som egentligen inte ska vara där. Det är allt för lätt hänt att man ställer ifrån sig sakerna där bara för att det är bekvämt och till sist så har man en röra.Fast nu tänkte jag försöka låta bli att ställa till med oredan från början utan faktiskt lyckas med konsten att ha det städat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0