Inspirerad

När jag hade sett på tv igår kväll så kände jag mig sådär inspirerad igen.
Brukar ju annars ha på radion men nu åkte ritpappret fram iställetr och jag började skissa.
Hade på känn att det kanske skulle bli ett hus i alla fall eftersom det var länge sedan jag gav det ett ordentligt försök.När jag provat förut så har jag aldrig blivit nööjd utan faktiskt tyckt att det mesta blivit pannkaka.
Det vet jag inte om jag säger om den här snabbskissen från igår då och än så länge är det ju bara en skiss med.Måste bara komma på hur den övriga tomten ska se ut med ju för just nu ser det lite tomt ut
Fast jag tycker ändå det påminner om ett sådant där litet sagohus mitt inne i skogen.
Visserligen är det väl inget pepparkakshus dock men nära på,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0