Hejsan på er!

God morgon på er alla glada människor som är uppe.
Det är säkert en hel del av er som har kommit igång så här dags eller som börjar att i varje fall vakna till.
I går så pysslade jag mestadels med att göra färdigt en del julklappar som ska skickas till tomten innan jag spelade Sims 3 och såg på Hjem.Man kan verkligen säga att jag börjar att fastna för titelspåret nu.Fast det är ju inte helt otippat heller men jag hade nog inte väntat mig att jag skulle få en norsk countryfavorit.
Jag är dock väldigt tacksam mot SVT1 som köpt in den. Varför gör vi inte sådana här bra serier i Svergie?
Tycker för mycket fokus ligger på dejtingprogram och trista utröstningstävlingar. Såg ju första säsongen av Äkta människor och tyckte den var bra då men jag vet inte riktigt vad jag ska säga efter att ha sett trailern inför säsong två.
Ska i alla fall titta på den när den börjar den 1 december så får jag se om den kommer att vara värd att följa nu också eller inte.
Hur som helst så spelade jag Sims 3 igår.
Gjorde om Yves och Mayas tomt lite eftersom trädgården kanske hade blivit väl i största laget. Minskade den och byggde en uteridbana istället samt att jag placerade ut en klätterställning också fick de en till häst, ett sto som heter Tanaka. Så nu kanske Cherokee inte kommer att känna sig lika ensam längre också får jag se om det blir föl senare. Kattungar blir det i vilket fall som helst och har jag berättat att Wicca fångade en råtta som numera bor i ett terrarium och heter Glenda ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0