Dåså

Sitter just nu och jobbar men passar på att ta en liten paus i digtaliseringsarbetet och tänkte skriva några snabba rader.
Det har dock fungerat lite knackigt här eftersom stora delar av kommunens datanätverk varit drabbade av en DOS-attack.Fast för tillfället så funkar allting igen. Hur som haver så skulle nog vissa av er säga att mina simmars liv är mer intressant att läsa om än mina pysselprojekt. Så här kommer en spännande uppdatering från igår.
Ni vet min ena sim Connie?
Ja just just hon ja. Igår åkte hon på en resa till Frankrike och vad tror ni hände ? Hon har kärat ner sig i en nektarhandlare som heter Yyves. Redan från första början var det kört då det flög hjärtan runt hennes kvast första gången som hon skulle åka och träffa honom.
Det här hade jag INTE planerat. Så nu har alltså hon och Logan gjort slut & hon har tagit med sig Wicca(katten) och flyttat till en ny stad,nytt hus. Då varken hon eller hennes nya kille verkar så barnkära kommer Wicca istället att få sällskap av fler djur som de gillar. Har planerat för en till katt, en liten hund och eventuellt så blir det också en häst , vi får se.Hur det då går med deras pojke Noah ?
Just nu är han småbarn så Logan fick hoppa in och säga upp sig från jobbet som musiker för att ta hand om hemmet. Musiken får han pyssla med på fritiden istället och mjo de kommer att flytta eftersom huset nu blir för stort för dem. Typiskt jag som var så nöjd med det och allt men så går det när simmarna själva får bestämma, fast jag tycker det är roligt med att de har lite egen vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0