Andas igen

Nu kan jag andas ut igen.
Anledningen till det är att min börs är återfunnen efter att ha varit borta sedan i Onsdags. Upptäckte det igår och letade genom nära på hela lgh utan att göra något fynd.
Idag var jag runt på några av de ställen jag haft ärenden till men det nappade inte någonstans. Började fundera på hur jag skulle gå vidare om den inte dök upp. Så fick jag för mig att kolla igenom påsarna med saker som jag har ståendes i klädkammaren och BINGO!
Där var den i botten på en ICA kasse under en massa andra saker.
Om jag lärt mig något av det hela ?
Jo , jo att alltid kontrollera att den är med, att jag ska stressa mindre när jag ska ta fram den för att betala och slutligen så har jag korten på ett annat ställe nu.
Fast det är ju klart man hinner ju bli orolig och smånojig så det var väldigt skönt och v'ldigt tur att den kom till rätta igen. Nu kan jag koncentera mig på pysslet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0