Smygtitt

Nu ska ni få se en liten smygtitt på en liten bit av mitt ena teckningsprojekt som jag håller på med just nu. Vill ju inte avslöja allt för mycket innan det är helt klart.Vet bara att jag kommer att slutföra båda projekten innan jag börjar på något nytt. Om jag gått någon utbildning?
Nej jag är självlärd inom tecknandets ädla konst även om jag såklart hämtat inspiration från min duktiga syster och Lena Furberg som är en av mina riktigt stora förebilder.Från början var det streckhästar som gällde och sedan har det utvecklats allt eftersom fast det är först de två senaste åren som jag kanske håller på att hitta min egna stil.Tro mig så är det något man måste ha om man ska lyckas så är det tålamod pch dessutom så är ingen annan förutom en själv alltid den värsta kritikern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0