Om jag..

Om jag sagt tidigare i veckan att jag hållit på att smälta bort i värmen så är det inget mot för vad jag gör idag.
Det är verkligen hetaste dagen så här långt.Gick just och tittade på termometern och jo i skuggan där den sitter är det 30 grader. Hur hett ska det så inte vara i solen ?
Nej jag förstår mig helt enkelt inte på de som kan ligga och steka sig i solen med dessa larmrapporter om hur skadlig solen är ekandes i huvudet.
Nej jag håller mig istället inne med persiennerna för fönsterna och ett glas vatten ständigt till handa.
Dessutom hade jag tänkt försöka städa upp lite mer här vilket jag är expert på att skjuta upp till sedan. Kan hända att det också är värmen som gör en mer lat än vanligt.
Fast en sak har jag lyckats med att göra klar.
Skam den som ger sig helt enkelt men jag blev faktiskt nöjd med den :)
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska färglägga vingarna på den lilla åsnepegasen eller inte men den får i alla fall duga medan jag klurar vidare. Har ju dessutom ett par projekt till på gång på papper så det får ta den tid det tar innan jag ramar in den.
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin bild!

2013-06-01 @ 10:30:56
URL: http://elsajohnsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0