Grått

Idag är det absolut igengrått här. Helt mulet och det skulle eventuellt bli skurar också. Tyckte jag kände lite stänk i luften nu när jag gick ut.
Fast och andra sidan är det rätt härligt med regn också då det rensar luften.Visserligen sägs ju pollenhalterna bli låga i år trots värmen men det brukar ändå kännas klarare när naturen har fått sig en dusch.
Började på en ny familj i Sims igår men när jag var nära på klar hängde sig spelet typiskt nog och gick inte att ladda om :/ så idag ska jag skapa om dem & jag flyttar nog faktiskt in dem i Hillside ändå.Som tur är kommer jag i alla fall ihåg grunderna till familjen så jag har något att utgå ifrån.
Annars så rullar det mesta bara på idag och jag såg att körbärsträden börjat blomma så det blir defentivit så attj ag ska ta kort på dem sedan och dessutom har jag ett ärende som jag ska försöka göra bort innan jag traskar hemåt för att roa mig med tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0