Fundering

En sak med MSP tycker jag är lite konstig.
Hur kan en person som spelat MSP i inte ens ett år plötsligt tjäna jättemycket starcoins, ja nästan 4 miljoner snart och dessutom också levla i samma takt?
Jag vill inte anklaga någon för fusk men man kan ju undra och ifrågasätta det eftersom jag har varit medlem sedan 2010 och fått kämpa hårt för att nå dit, där jag är idag.
Dessutom vill jag också tillägga att det tar tid att dra in så mycket som jag gjort på att gå runt och samla, det är inget man gör i en handvändning sådär om man inte sitter dygnet runt och man måste ju samtidigt leva livet eller hur ?
Vidare så tjänar man inte heller så mycket på boostarna att det faktiskt skulle vara värt att utnyttja dem mer :/ och dessutom så kostar de ju.
Det kan hända att jag har en liten partisk bild av det här men faktum är att de allra flesta som klättrat så snabbt på listorna har visat sig vara fuskare& blivit borttagna när de blivit påkomna ändå är det så få som verkar bry sig och reagerar på det här,
Min fråga till er Bubblare som spelar blir därför, varför är det så ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0